1397/06/11 در ساعت 13:26:00

انواع لیوان یکبار مصرف، لیوان های کاغذی و تاریخچه ی آن

در این مقاله درباره ی تاریخچه ی لیوان یکبار مصرف و انواع آن یعنی پلاستیکی، فومی و لیوان کاغذی را خواهید خواند.

انواع لیوان یکبار مصرف، لیوان های کاغذی و تاریخچه ی آن

انواع لیوان یکبار مصرف تاریخچه ی آن

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل انواع لیوان یکبار مصرف، امتیازها و مشکلات هرکدام و تأثیرات آن ها بر محیط زیست را مورد بررسی قرار دهیم. در آغاز با تاریخچه ی انواع ظرف یکبار مصرف آشنا خواهید شد. در این قسمت درباره ی مخترع اولیه ی لیوان های کاغذی و افراد تاثیرگذار در روند توسعه ی لیوان های یکبار مصرف خواهید خواند. سپس با انواع مواد اولیه ی استفاده شده برای تولید لیوان یکبار مصرف یعنی پلاستیک، کاغذ و فوم آشنا خواهید شد. پس از آن درباره ی انواع لیوان یکبار مصرف تولید شده با هر ماده ی اولیه، مطالبی را از نظر خواهید گذراند.

در این مقاله عناوین زیر را خواهید خواند:

  • تاریخچه ی لیوان یکبار مصرف
  • انواع لیوان یکبار مصرف کاغذی
  • انواع لیوان یکبار مصرف پلاستیکی
  • انواع لیوان یکبار مصرف فومی

 




پاپک | تولید کننده انواع لیوان کاغذی


پاپک تولید کننده انواع لیوان کاغذی است. این شرکت تا به امروز توانسته است اقدام به تولید ۵ نوع لیوان کاغذی نماید. لیوان های کاغذی ۲، ۶، ۷، ۱۶ و ۲۲ انسی. برای مشاهده انواع لیوان کاغذی تولید مجموعه پاپک کلیک کنید.

 

پاپک | با توجه به مصرف زیاد از انواع لیوان یکبار مصرف، شناخت انواع آن، موضوعات مربتط دربارهی تأثیرات آن بر سلامتی افراد و محیط زیست همواره مورد توجه بوده است.
با توجه به مصرف زیاد از انواع لیوان یکبار مصرف، شناخت انواع آن، موضوعات مربتط درباره ی تأثیرات آن بر سلامتی افراد و محیط زیست همواره مورد توجه بوده است.

 

برای بسیاری از ما دیدن و استفاده از لیوان یکبار مصرف به امری عادی تبدیل شده است. دیدن آب سردکن هایی که در کنار خود یک قسمت نگهدارنده ی لیوان یکبار مصرف کاغذی دارند در محیط کار، ادارات و مکان های مختلف قسمتی بدیهی از زندگی روزانه ی شهرنشینی ما است. نوشیدن نیز یکی از بدیهی ترین و مهم ترین مواردی است که ما در طول روز انجام می دهیم و مهم ترین ابزار ما برای نوشیدن زمانی که درون خانه ی خود نیستیم لیوان یکبار مصرف است. تصور زندگی روزانه ی مدرن ما بدون لیوان های یکبار مصرف گاهی سخت و یا شاید غیرممکن به نظر برسد. موضوع این دلیل وابستگی روزافزون ما به این لیوان های دوست داشتنی و مفید است.

با توجه به مصرف زیاد از انواع لیوان یکبار مصرف، شناخت انواع آن، موضوعات مربتط درباره ی تأثیرات آن بر سلامتی افراد و محیط زیست همواره مورد توجه بوده است. اغلب تصور بر این است که استفاده از لیوان یک بار مصرف می تواند برای محیط زیست و طبیعت مشکل ساز باشد. اما این تصور اغلب اوقات چندان با واقعیت تطابق ندارد. بسیاری از انواع لیوان یکبار مصرف کمترین خطری برای سلامتی افراد ندارند و در طبیعت نیز به سرعت تجزیه شده و مشکلات زیست محیطی به بار نمی آورند.

تاریخچه ی لیوان یکبار مصرف

در سال ۱۹۰۷ لاورانس لون اولین نسل لیوان کاغذی را اختراع کرد. برای نوشیدن از آن لیوان افراد نیازی نداشتند که بارها و بارها به صورت اشتراکی آن را مورد استفاده قرار دهند.
در سال ۱۹۰۷ لاورانس لون اولین نسل لیوان کاغذی را اختراع کرد. برای نوشیدن از آن لیوان افراد نیازی نداشتند که بارها و بارها به صورت اشتراکی آن را مورد استفاده قرار دهند.

این روز ها دیدن لیوان کاغذی دوست داشتنی با قهوه ی دلچسب در راه رفتن به سرکار برای ما به یکی از عادات شیرین روزانه تبدیل شده است. انواع لیوان کاغذی با طرح های زیبا بخشی اساسی از صبح های ما را به خود اختصاص داده اند. اما داستان همه ی این ها از کجا شروع شد؟ اگر می خواهید به گذشته بازگردید، می توانید نقطه ی شروع انواع لیوان کاغذی را در آمریکا بیابید.

در آغاز قرن بیستم مردی به نام لاورنس لون Lawrence Lullen آغازگر این ماجرا بود. او یک وکیل و مخترع اهل بوستون آمریکا بود که پس از پایان جنگ داخلی دست به اختراع لیوان کاغذی زد. موضوع از آنجا شروع شد که در آن زمان جنبش جلوگیری از مصرف بیش از حد مشروبات الکلی با تلاش بسیار در حال جا انداختن مصرف آب ساده برای رفع تشنگی در ایالات متحده بود. فعالین این جنبش شهر به شهر سفر کرده و با واگن های آب به افراد پیشنهاد می کردند که از آب برای رفع تشنگی استفاده کنند. در آن زمان افراد برای نوشیدن آب از لیوان های فلزی، چوبی و یا سرامیکی استفاده می کردند. موضوع تا زمانی که مردم به وجود میکروب های بسیار در این لیوان ها که توسط افراد بسیاری در طول روز استفاده می شدند توجه نمی کردند به خوبی پیش می رفت. اما هر روزه افراد بیشتری در ایالات متحده درباره ی میکروب ها مطالبی را فرا می گرفتند. این موضوع طبیعی بود، استفاده از این گونه لیوان ها برای استفاده ی عمومی می توانست سلامتی افراد را دچار خطرات بسیار زیادی کند. در این زمان بود که لاورنس لون متوجه این موضوع شده و مصمم شد که جلوی این خطر بزرگ برای سلامتی افراد را بگیرد. بنابراین در سال ۱۹۰۷ او اولین نسل لیوان کاغذی را اختراع کرد. برای نوشیدن از آن لیوان افراد نیازی نداشتند که بارها و بارها به صورت اشتراکی آن را مورد استفاده قرار دهند. مردم پس از نوشیدن آب می توانستند لیوان را دورانداخته و از سلامت خود و دور ماندن از انواع میکروب ها اطمینان داشته باشند. لاورنس لون در آغاز اختراع خود را Healt Kup نامید اما پس از ۵ سال نام آن به Dixie Dolls تغییر کرد.

 

در آغاز قرن بیستم مردی به نام لاورنس لون Lawrence Lullen آغازگر این ماجرا بود.در آن زمان جنبش جلوگیری از مصرف بیش از حد مشروبات الکلی با تلاش بسیار در حال جا انداختن مصرف آب ساده برای رفع تشنگی در ایالات متحده بود.بنابراین در سال ۱۹۰۷ او اولین نسل لیوان کاغذی را اختراع کرد. برای نوشیدن از آن لیوان افراد نیازی نداشتند که بارها و بارها به صورت اشتراکی آن را مورد استفاده قرار دهند. مردم پس از نوشیدن آب می توانستند لیوان را دورانداخته و از سلامت خود و دور ماندن از انواع میکروب ها اطمینان داشته باشند.

 

پس از مدت زمان کوتاهی از آن سال ایالات متحده وارد جنگ بین الملل اول شد. تا آن سال، آمریکایی ها و تقریباً همه ی افراد در سراسر دنیا به صورت وسیع از ابزار اشتراکی استفاده می کردند و چندان نگران موضوعات بهداشتی نبودند.

سوزان ستراسر Susan Strasser در کتاب Waste and Want: A Social History of Trash بیان می کند: «پیش از آن، همه چیز بارها و بارها مورد استفاده قرار می گرفت، همواره افراد ترجیح می دادند از ظروف گلی شکسته استفاده کنند. حتی بسیاری از خانم های سطح بالای جامعه، هنگام تمیز کردن میز، غذاهای باقی مانده در ظرف ها را دوباره برای استفاده جمع آوری می کردند. مردم همواره به فکر این بودند که چگونه می توان لیوان ها را تعمیر کنند. لباس ها توسط افراد مختلف بارها و بارها مورد استفاده قرار می گرفتند.»

اما همه ی این ها چندان طول نکشید. در سال ۱۹۱۸ فراگیری آنفولانزای اسپانیایی همه چیز را تغییر داد. این همه گیری بیماری توانست در سراسر دنیا ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون انسان را از پای درآورد. در سراسر زمین، از هر ۲۰ نفر یک نفر به دلیل آنفولانزای اسپانیایی جان خود را از دست داد. در ایالات متحده تقریباً یک نفر از هر سه نفر به این بیماری مبتلا شد و بیش از نیم میلیون نفر جان خود را از دست دادند. در این زمان بود که افراد به شکلی خاص به بهداشت توجه کردند و انواع لیوان کاغذی ناگهان به بخشی بسیار مهم از زندگی تبدیل شد.


در سال ۱۹۱۸ فراگیری آنفولانزای اسپانیایی همه چیز را تغییر داد. این همهگیری بیماری توانست در سراسر دنیا ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون انسان را از پای درآورد. در سراسر زمین، از هر ۲۰ نفر یک نفر به دلیل آنفولانزای اسپانیایی جان خود را از دست داد.
در سال ۱۹۱۸ فراگیری آنفولانزای اسپانیایی همه چیز را تغییر داد. این همه گیری بیماری توانست در سراسر دنیا ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون انسان را از پای درآورد. در سراسر زمین، از هر ۲۰ نفر یک نفر به دلیل آنفولانزای اسپانیایی جان خود را از دست داد.

این موضوع کاملاً بدیهی است که این روزها قهوه ی خود را در لیوان کاغذی Dixie نمی نوشیم. از آن سال ها تا کنون پیشرفت های بسیار زیادی را در این عرضه تجربه کرده ایم که سبب بهبود کیفیت انواع لیوان یکبار مصرف کاغذی شده اند. در سال های ۱۹۳۰ انواع جدیدی از لیوان یکبار مصرف وارد بازار شد که استفاده را برای نوشیدنی های داغ راحت تر می کرد. در سال ۱۹۳۳ Ohioan Sydney R. Knoos اختراع خود را برای یک دستگیره جهت اتصال به لیوان کاغذی ثبت کرد. مدتی پس از آن یعنی در سال ۱۹۳۶ والتر سیسل Walter W. Cecil نیز این اختراع بهبود بخشید. تا سال های ۱۹۵۰ انواع لیوان یکبار مصرف جای خود را به کلی در میان افراد بازکرده بودند و همه از آن ها استفاده می کردند. اما دوران طلایی انواع لیوان کاغذی در سال های ۱۹۶۰ آغاز شد.

در سال های ۱۹۶۰ چهار اتفاق مهم در صنعت لیوان یکبار مصرف اتفاق افتاد. میشیگاندر ویلیام دارت Michigander William F. Dart و فرزندش William A. Dart نوآوری های بسیاری را با استفاده از پلی استراین داشتند. آن ها برای اولین بار تلاش کردند که لیوان یکبار مصرف فومی پلی استراین در سال ۱۹۵۷ تولید کنند. در آن زمان این موضوع یکی از چالش برانگیز ترین مواردی بود که می توان به آن دست زد. اما تلاش آن ها موفق بود و به زودی توانستند که بخش بزرگی از بازار انواع لیوان یکبار مصرف را تحت کنترل خود درآورند. اکنون شرکت تاسیس شده توسط آن ها بر پایه ی این اختراع یعنی Dart Container بیش از هفتاد درصد بازار تولید و فروش انواع لیوان یکبار مصرف فومی پلی استراین را تحت کنترل خود دارند. پس از چند سال جنس لیوان یکبار مصرف فومی پلی استراین به مهم ترین انتخاب برای قهوه تبدیل شد.

یکی دیگر از مواردی که توانست تأثیر بسیار زیادی در بازار انواع لیوان یکبار مصرف بگذارد لیوان Anthora بود. این نوع از لیوان کاغذی در سال ۱۹۶۳ توسط یک مهاجر چک به نام لزلی باک Leslie Buck ساخته شد. طراحی فوق العاده ی این لیوان با رنگ آبی و سفید و نوشته های برنزی رنگ به سرعت توانست محبوبیت بسیار زیادی را پیدا کند. سطح این لیوان نقش هایی را از یونان باستان درون خود جای داده بود و نام آن بر اساس واژه ی آمفورا Amphora (خمره ی سفالی بزرگ باستانی مورد استفاده در یونان) انتخاب شد. جمله ی نوشته شده روی آن یعنی «We are happy to serve you» (ما از خدمت گذاری به شما خوشنود هستیم) به سرعت توانست به بخشی اساسی از زندگی روزانه در نیویورک تبدیل شود. در سال ۱۹۹۵ روزنامه ی نیویورک تایمز از این لیوان یکبار مصرف به عنوان موفقت ترین لیوان در تاریخ یاد کرد. بعد ها شرکت تولید کننده ی این لیوان توسط شرکت Dart Container خریداری شد.


یکی دیگر از مواردی که توانست تأثیر بسیار زیادی در بازار انواع لیوان یکبار مصرف بگذارد لیوان Anthora بود. این نوع از لیوان کاغذی در سال ۱۹۶۳ توسط یک مهاجر چک به نام لزلی باک Leslie Buck ساخته شد.
یکی دیگر از مواردی که توانست تأثیر بسیار زیادی دراین صنعت بگذارد لیوان Anthora بود. این نوع از لیوان کاغذی در سال ۱۹۶۳ توسط یک مهاجر چک به نام لزلی باک Leslie Buck ساخته شد.

 

در سال ۱۹۶۴ شرکت 7-Eleven به عنوان اولین ارائه دهنده ی قهوه ی تازه برای بردن مطرح شد. این شرکت کار خود را در Long Island شهر نیویورک آغاز کرد اما پس از آن به سرعت دامنه ی فعالیت خود را گسترش داد. فعالیت آن ها باعث افزایش بیشتر استفاده از انواع لیوان کاغذی برای نوشیدن قهوه در ایالات متحده شد.

در سال ۱۹۶۷، آلان فرانک Alan Frank اختراع خود را برای ساخت درب لیوان یکبار مصرف قهوه ثبت کرد که به افراد این امکان را می داد به سادگی قهوه ی خود را در حال پیاده روی حمل کرده و بنوشند. مارک پندرگراست Mark Pendergrast بیان می کند: «ما همواره ملت در حال حرکت، در حال دویدن و در عجله بودیم.» در این شرایط تعجبی ندارد که انواع لیوان یکبار مصرف با درب برای نوشیدن در حال حرکت می توانست یکی از بهترین انتخاب ها در ایالات متحده باشد.

در سال های ۱۹۸۰ مردم در ایالات متحده ی آمریکا قهوه معمولی، تنها قهوه مورد علاقه مردم آمریکا نبود، آن ها همچنین دوست داشتند لذت نوشیدن کاپوچینو، کافه لاته و ; را هر روز صبح قبل از رفتن به سرکار داشته باشند. برای داشتن انواع مختلف قهوه، داشتن لیوان یکبارمصرفی که تنها بتواند قهوه را گرم نگه دارد کافی نبود. آن ها به لیوانی نیاز داشتند که بتواند کف روی قهوه و دیگر موارد را به خوبی نگه داشته و کیفیت اصلی قهوه را منتقل کند. برای رفع این نیاز شرکت های بسیار زیادی با انواع مختلف لیوان یکبار مصرف کاغذی وارد عرصه شده و نوآوری های بسیاری را نیز ارائه کردند. به صورت همزمان، لیوان های ساخته شده از جنس فوم پلی استراین محبوبیت خود را به دلیل مسائل زیست محیطی کم کم از دست می دادند و جنبش های محیط زیستی در آن سال ها از حالت ایده ی صرف خارج شده و توانستند تاثیرگذاری خود را در زندگی روزانه بیابند. در این میان بود که انواع لیوان کاغذی دوباره اهمیت خود را پیدا کردند. اما مهم ترین نقطه ی عطف در این میان در حدود سال ۱۹۸۷ اتفاق افتاد. کمپانی مشهور استارباکس توانست Starbucks تغییر جدی در بازار لیوان یکبار مصرف ایجاد کند.

در سال ۱۹۸۷، صاحب جدید استارباکس هوارد شولتز Howard Schultz باید تصمیم می گرفت که از چه نوع لیوان یکبار مصرفی باید برای ارا ئه ی قهوه های بیرون بر شرکت خود استفاده کند. او می دانست که به لیوان هایی دارای درب نیاز دارد که به صورت همزمان کف بالای نوشیدنی های استارباکس را نیز از بین نبرد. در آن زمان بود که برای به دست آوردن بهترین نتیجه او تصمیم گرفت که از نوعی لیوان کاغذی با درب های گنبدی استفاده کند که هم آسیب کمتری به محیط زیست برساند و هم کف بالای قهوه را حفظ کند.

در ادامه ی مقاله درباره ی انواع لیوان یکبار مصرف یعنی لیوان یکبار مصرف کاغذی، لیوان یکبار مصرف فومی و لیوان یکبار مصرف پلاستیکی خواهید خواند.

انواع لیوان یکبار مصرف کاغذی


این نوع لیوان یکبار مصرف از قدیمیترین انواع است که به دلایل بسیاری همچنان محبوبیت خود را به صورت کامل حفظ کرده است.
این نوع لیوان یکبار مصرف از قدیمی ترین انواع است که به دلایل بسیاری همچنان محبوبیت خود را به صورت کامل حفظ کرده است.

این نوع لیوان یکبار مصرف از قدیمی ترین انواع است که به دلایل بسیاری همچنان محبوبیت خود را به صورت کامل حفظ کرده است. یکی از مهم ترین موارد قابل توجه درباره ی لیوان کاغذی آن است که برای نوشیدنی های داغ بسیار مناسب عمل می کند. لیوان کاغذی انواع مختلفی دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

 




پاپک | تولید کننده انواع لیوان کاغذی


پاپک تولید کننده انواع لیوان کاغذی است. این شرکت تا به امروز توانسته است اقدام به تولید ۵ نوع لیوان کاغذی نماید. لیوان های کاغذی ۲، ۶، ۷، ۱۶ و ۲۲ انسی. برای مشاهده انواع لیوان کاغذی تولید مجموعه پاپک کلیک کنید.

 

لیوان کاغذی با لایه ی جداکننده ی هوا

لیوان کاغذی با لایه ی جداکننده ی هوا می تواند برای نوشیدنی های داغ بهترین عمل کرد را داشته باشد. این لایه به لیوان کمک می کند که نوشیدنی درونی را گرم نگه داشته و در عین حال دست شما به هنگام حمل آن نسوزد. لیوان یکبار مصرف کاغذی با لایه ی جداکننده ی هوای میانی دارای دو لایه ی کاغذی است که توسط یک لایه ی عایق هوا جدا شده است.

لیوان کاغذی پلی کربنات

لیوان یکبار مصرف کاغذی پلی کربنات دارای یک لایه ی جداکننده ی پلی کربناتی است و برای هر دو نوع نوشیدنی گرم و سرد مناسب است. این گونه از لیوان های کاغذی در رنگ ها و اندازه ی بسیار مختلفی قابل خریداری هستند که می توانید از میان آن ها آزادانه انتخاب کنید.

لیوان کاغذی بازیافت شده

لیوان کاغذی بازیافت شده می تواند برای نشان دادن میزان توجه شما به محیط زیست بسیار مناسب باشد. این گونه از لیوان های کاغذی همچون دیگر لیوان های کاغذی سنتی برای نوشدنی های سرد و گرم مناسب است. اما نکته ی مورد توجه آن است که در ساخت آن ها از مواد بازیافت شده استفاده شده است.

لیوان کاغذی پایدار

لیوان یکبار مصرف کاغذی پایدار از منابع تجدیدپذیر ساخته شده اند. این گونه از لیوان های کاغذی در انواع مختلفی قابل خریداری بوده که همگی به صورت صددرصد از ماده های تجدیدپذیر هستند و از این رو می توانند بسیاری از نگرانی های زیست محیطی را از بین ببرند. این نوع از لیوان کاغذی در دو نوع برای نوشیدنی های گرم و نوشیدنی های سرد قابل یافت شدن هستند. بنابراین قبل از خریداری از استفاده ی خود اطمینان حاصل کنید.

لیوان کاغذی ساخته شده همراه با موم

لیوان یکبار مصرف کاغذی ساخته شده همراه با موم همچون لیوان های کاغذی ساخته شده با پلی کربنات هستند. لایه ی موم این لیوان های کاغذی به استحکام آن ها دربرابر جذب و نشت مایعات کمک بسیار زیادی می کند. همچنین این لایه به عنوان عایق نیز عمل کرده و دمای نوشیدنی را به خوبی نگه می دارد. این گونه از لیوان ها در اندازه ها و طرح های مختلفی موجود هستند. انواع لیوان کاغذی همراه با موم در آغاز برای استفاده همراه با نوشیدنی های سرد ساخته شدند. برای همین این گونه از لیوان های کاغذی برای استفاده همراه با لیموناد، چای سرد و ; بهترین انتخاب هستند.

 




پاپک | تنها تولید کننده لیوان شاتی کاغذی

لیوان کاغذی شات تولید شرکت پاپک


لیوان کاغذی ۲ انس (60cc) یا لیوان کاغذی شاتی برای سمپلینگ های  کم حجم، نوشیدن اسپرسو و بسته بندی سس های دست ساز مجموعه شما استفاده می شود. لیوان های پاپک با جوهر بهداشتی چاپ شده و دارای پوشش داخلی پلی اتیلن می باشد. برای دریافت نمونه یا  سفارش با طرح اختصاصی با ما در ارتباط باشید.

 

انواع لیوان یکبار مصرف پلاستیکی


این نوع از لیوانها با استفاده از پلاستیک ساخته شده و امروزه استفادهی بسیار وسیعی در سطح دنیا دارد.
این نوع از لیوان ها با استفاده از پلاستیک ساخته شده و امروزه استفاده ی بسیار وسیعی در سطح دنیا دارد.

 

این نوع از لیوان ها با استفاده از پلاستیک ساخته شده و امروزه استفاده ی بسیار وسیعی در سطح دنیا دارد. در ادامه با چند مورد از نمونه های آن به صورت کامل آشنا خواهید شد.

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی کامپوزیت

لیوان پلاستیکی کامپوزیت برای نوشیدنی های سرد می تواند به بهترین شکل عمل کند. آن ها در اندازه ها و انواع مختلفی قابل خریداری هستند و دمای بین ۴ تا ۴۰ درجه ی سلسیوس را می توانند به خوبی تحمل کنند.

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی با سطح مستحکم

برای بسیاری از موارد نیاز داریم که لیوانی یکبار مصرف با سطحی مستحکم داشته باشیم. این گونه از لیوان های پلاستکی با سطح مستحکم می توانند به خوبی در شرایط مختلف مورد استفاده قرار گرفته و نگرانی در حرکت و نگه داری آن ها نداشته باشیم. این گونه از لیوان ها در انواع و اندازه های مختلف قابل خریداری هستند و بیشتری شبیه لیوان های کریستالی به نظر می آیند.

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی با سطح نازک

خیلی از اوقات برای استفاده های بسیار عمومی نیاز به یک انتخاب اقتصادی داریم. انواع لیوان پلاستیکی با سطح نازک می توانند در این شرایط انتخاب مناسبی باشند. این گونه از لیوان ها از جنس پلی پروپیلن پایدار ساخته شده اند که هزینه ی کمتری را نسبت به پلی اتیلن ترفتالات PET دارند. این گونه از لیوان ها به خوبی می توانند برای نوشیدنی های سرد مورد استفاده قرار گیرند.

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی پلی استایرن

این گونه از لیوان ها با ظاهر های مختلفی قابل خریداری هستند. لیوان یکبار مصرف پلاستیکی پلی استایرن از مواد اولیه ی بسیار فشرده شده ساخته شده اند. جنس مواد اولیه ی استفاده شده در این لیوان ها به آن ها استحکام بسیاری بخشیده است که به سادگی در برابر فشار نمی شکنند. در عین حال دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی هستند. این نمونه از لیوان یکبار مصرف اغلب به صورت مخصوص برای میهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچون دیگر لیوان های پلاستیکی این نوع نیز برای نوشیدنی های سرد مفید است.

انواع لیوان یکبار مصرف فومی


این نوع لیوان یکبار مصرف انتخابی عالی چه برای نوشیدنیهای گرم و چه برای نوشیدنیهای سرد است.
این نوع لیوان یکبار مصرف انتخابی عالی چه برای نوشیدنی های گرم و چه برای نوشیدنی های سرد است.

این نوع لیوان یکبار مصرف انتخابی عالی چه برای نوشیدنی های گرم و چه برای نوشیدنی های سرد است. لیوان فومی قادر است ساختار خود را نسبت به عنوان لیوان یکبار مصرف کاغذی بهتر نگه داشته و در عین حال هزینه ی پایینی نیز دارد. انواع لیوان فومی در نوع سنتی سفید خود و یا همراه با طرح های چاپ شده روی آن ها قابل خریداری هستند. انواع لیوان فومی پلی استایرن می توانند برای زمانی که نمی خواهید فضای زیادی را اشغال کنید بسیار مناسب باشند چرا که این نوع از لیوان فومی فضای کمتری را نسبت به دیگر انواع سنتی لیوان فومی اشغال می کند. با این حال همچنان قادر هستند به صورتی مناسب نوشدنی شما را عایق بندی کرده و از تغییر سریع دما جلوگیری کنند.

 

کلمات کلیدی: لیوان کاغذی، لیوان یکبار مصرف، لیوان یکبار مصرف کاغذی، لیوان یکبار مصرف پلاستیکی، لیوان یکبار مصرف فومی پلی استراین

0%